Leírás és Paraméterek
HÁZTÓL - HÁZIG GARANCIA SZOLGÁLTATÁS
Ha a vásárláskor igénybe vetted Háztól-házig garancia szolgáltatásunkat, illetve ha meghibásodott a készülék, akkor az oda-vissza szállítás szervezése a Webáruházunkat terheli.
Ebben az esetben mi küldünk futárt a készülékért, javíttatjuk vagy cseréljük, majd ingyenesen vissza is szállítjuk Neked a készüléket.
Az alapos szavatossági igény érvényesítésével járó költségek megtérítése jogszabályi kötelezettségünk. A háztól házig garancia annyiban biztosít többet, hogy a díj fejében a felmerült igazolt költségeken felül az igényérvényesítéssel kapcsolatos ügymenet szervezését és koordinálását is átvesszük. Tehát ez egy kényelmi szolgáltatás, ami a gyakorlatban annyit jelent, hogy a fogyasztó dolga csak annyi, hogy velünk közölje, hogy hol és mikor vehetjük át a Terméket és innentől kezdve mindent a Webáruház intéz. A termék kijavítását, vagy kicserélését követően pedig futárunk a fogyasztó által megadott időben és helyen vissza-, illetve átadja a terméket.
Vásárolja meg a kényelmet és a megbízhatóságot
A Háztól - Házig Garancia szolgáltatás megvásárlása biztonságot ad. Kérjük, hogy amennyiben a megvásárolt termékkel kapcsolatban probléma merülne fel a jótállási időn belül, akkor vegye fel társaságunkkal a kapcsolatot.
Ha egy számlán több termék szerepel, de a vevő csak egy háztól házig szolgáltatást igényel, akkor a vásárlónak kell megjelölnie, hogy melyik termékhez szeretné azt igénybe venni. Amennyiben azt nem jelöli meg akkor a szolgáltatás a számlán szereplő legdrágább termékre lesz kiállítva.
Hogyan működik?
Garanciális időn belül, ha meghibásodik a készülék, felveszed velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mail-en keresztül
A következő munkanapra díjmentesen küldünk egy futárt az általad megadott címre a készülékért
Foglalkozunk helyetted a garanciális ügyintézéssel
A szervizelést követően díjmentesen
visszaküldjük futárral a javított készüléket az általad megadott címre
Még mindig nem tökéletes? Ha többször hibásodik meg a készülék garancia időn belül, továbbra is díjmentes a futárszolgáltatás és a garanciális ügyintézés
Mikor vehető igénybe a garancia háztól-házig szolgáltatás?
Új termék vásárlásakor garanciális időszak alatt
A garanciális szolgáltatás csak a kiállított számlával együtt érvényes
Mire nem vonatkozik a garancia háztól-házig szolgáltatás?
✘ Többszöri újraküldésre, át nem vett termék esetén
✘ A szolgáltatás nem terjed ki törésre, vagy bármilyen külső behatás által okozott esztétikai sérülésre
Hogyan vehetem igénybe a garancia háztól-házig szolgáltatást?
Egyszerűen csak írj nekünk erre az e-mailre, de fel is hívhatsz minket az alábbi telefonszámon: 0615000005.
Amennyiben kérdésed merülne fel szolgáltatásunk kapcsán, ne habozz, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot a fenti elérhetőségeken.
Menj biztosra, vásárold meg a kényelmet és a megbízhatóságot a CoolMobile.hu-tól, mindössze 3.490 forintért!