A Honor hatalmas növekedést ért el az okostelefonok eladásaiban 2023 első negyedévében

Míg a globális okostelefon-szállítások továbbra is csökkennek, a Honor lenyűgöző növekedési számokat ért el számos kulcsfontosságú piacon, köztük Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Latin-Amerikában is. A Counterpoint Research adatai alapján a Honor agresszív európai terjeszkedései során a szállítmányok éves szinten 400%-kal nőttek, ami a régió más márkáinál jelenleg szinte elképzelhetetlen.
Meg kell említenünk, hogy a Honor csak 2020 novemberében vált el a Huaweitől, és 2021 októberében tért vissza független márkaként Európába. A Honor gyorsan partneri viszonyt létesített Európa néhány legnagyobb mobilszolgáltatójával. A Honor középkategóriás Honor 50 és Honor 70 sorozata 2022-ben és ebben az évben is kulcsfontosságú növekedési motor volt. Ezen túlmenően a Honor X-sorozat olcsóbb kategóriája Olaszországban és Kelet-Európában is hírnevet szerzett magának. A zászlóshajó Magic sorozatra pedig jó kereslet mutatkozott a nyugat-európai piacokon.
A Honor a közel-keleti és afrikai régióban is óriási növekedést ért el, a szállítmányok évi 500%-os növekedésével. A Honor mára az Egyesült Arab Emírségekben, Szaúd-Arábiában és Irakban az öt legjobb márka közé tartozik.
A jövőre nézve a Counterpoint Research elemzői úgy vélik, hogy a Honor készen áll arra, hogy növelje pozícióját a fent említett régiók kulcsfontosságú piacain, valamint lendületet vegyen és megnövekedett elosztása a kiskereskedelmi és mobilszolgáltatói csatornákon keresztül. A közelgő növekedési adatok valószínűleg visszaesnek a jelenlegi értékekhez képest, de a Honor várhatóan fenntartja a szállítások folyamatos növekedését kulcsfontosságú piacain.
forrás: gsmarena.com